poniedziałek, 31 października 2011

Przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska

Przedmiotem kolejnego projektu jest zakup dwóch samochodów strażackich. Pozwolił on na skrócenie czasu reakcji na występowanie wypadków w ruchu lądowym. Innym ważnym aspektem związanym z realizacją projektu jest ochrona i przeciwdziałanie powstawaniu pożarów na terenie miasta. Panowie strażacy bardzo chętnie pokazali nam samochody i widać, że byli z nich bardzo dumni!
P.S. To już piętnasty post o dofinansowaniach. A uwierzcie, że jest tego jeszcze mnóstwo! Same wciąż dziwimy się, że nigdy nie interesowały nas takie sprawy, które teraz okazują jakże ciekawe i pouczające. :)

An object of another project is purchase of two new fire trucks. It has shortened reaction time in case of an emergency. An another important aspect connected with a realization of tis project is protection and fire prevention in the city area. Firefighters have willingly showed us those new trucks, they've been proud of them!
P.S. It's the fifteenth post about bailouts. Believe us there's so many of them! We are amazed, that we have never been interested in things now appearing to be interesting and instructive. :)

 

22 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się wasz blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wam naprawdę otworzyłem oczy :) Nie miałem zielonego pojęcia, że to właśnie dzięki UE Sieradz tak się zmienił.

    Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te wozy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. komu jak komu, ale strażakom się dobry sprzęt należy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od początku założenia tego bloga czytam każde zamieszczane w nim artykuły. Dzięki tej stronie dowiedziałem się jak wiele zyskuje nasze miasto i cała okolica dzięki funduszom z unii europejskiej.

    Mam nadzieję,że wasza praca zostanie nagrodzona! :)

    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak nie taka Unia straszna...

    Poza tym, naprawdę fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa nowoczesny sprzęt! ;)
    Oby tak dalej Dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sprzęt! Możemy czuć się bezpieczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie miałam wcześniej pojęcia jak wiele zmienia się na lepsze dzięki UE. Blog jest na prawdę świetny! Dziewczyny - brawo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam ze tylko akcji jest wspierane dzięki EU, szczególnie co do wozów strażackich !
    Myślałam że UE wspiera tylko drogi i rolników ;)
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też się bardzo podoba wasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna robota Dziewczyny, na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. macie bardzo ciekawy sposób pisania..

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawde bardzo ciekawy blog, oby tak dalej dziewczyny.Zycze powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet o tym nie wiedziałem, oby się spisywał. Kawał dobrej roboty z Twoim blogiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak ludzie na Unie narzekali/ją a tu proszę.
    Świetnie dziewczyny,oby tak dalej ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, very interesting blog!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dziewczyny! Świetny blog, powiedziałbym nawet, żwe chyba najlepszy z tych, które oglądałam, powodzenia! i wygranego konkursu oczywiści!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wasza aktywność nie zna granic.
    Wszędzie Was pełno widzę:)
    Rewelka Kobietki!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysły macie niesamowite!!!!!!!
    I wiedzę oczywiście również.
    Pozdrawiam K :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytam blogów ale ten mam chrapkę ;D

    OdpowiedzUsuń