środa, 19 października 2011

Sieradzkie Koloseum


Hej!
Już w starożytności odbywały się występy w amfiteatrach, jeden z najbardziej znanych to Koloseum. Wiem jednak, że niewiele osób interesują notki historyczne. W takim razie przejdźmy do sedna tego postu... Nasz sieradzki Amfiteatr nie przypomina w niczym starożytnego Koloseum, chociaż wyglądem jakby "przeżył" ponad tysiąc lat. Na szczęście ktoś zauważył, że pasowałoby poprawić jego stan. Do tego "wysiłku" przyczynią się Fundusze z Unii Europejskiej. W 2010 roku zostały zrewitalizowane pomieszczenia pod sceną. Już jakiś plus, ale co z paskudną częścią z zewnątrz? Ten etap remontu przypada na rok 2012. Zostanie wykonane częściowe zadaszenie nad widownią, docieplenie stropu nad pomieszczeniami zlokalizowanymi pod sceną, przebudowa barierek sceny oraz zadaszenia nad sceną.
Od następnego roku serdecznie zapraszamy do sieradzkiego Koloseum na różne występy! :)

Hey!
Performances in amphitheatres took place as far back as the ancient times. The most famous is the Coliseum. But I know that not all of you are interested in a history, so let's cut to the chase. The amphitheatre in Sieradz isn't similar to the Coliseum at all, but it looks as if it had survived over 1000 years. Fortunately somebody has noticed that it should be renovated. And thanks to EU Funds rooms under the stage were revitalised in 2010. But what about an awful part outside? It's going to be renovated in 2012. Things which will be made are: partial roofing over the auditorium, thermal insulating of ceilings over rooms located under the scene, rebuilding stage rails and roofing over the scene.




17 komentarzy:

  1. Po takim remoncie, Sieradzki amfiteatr będzie zachęcał do częstszych jego odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu nie będzie trzeba się wstydzić przed artystami tego amfiteatru. Nie mogę się doczekać remontu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że coś się dzieje w Sieradzu ! Nie mogę się doczekać otwarcia wyremontowanego amfiteatru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać, aż w końcu tam zacznie się coś dziać ^^ ! LwG!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka! Wreszcie konkretne informacje a nie biadolenie naukowym językiem. Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia i notki dobrze, lekko pisane :)
    Nie ma co, Sieradz korzysta z UE jak potrafi!

    OdpowiedzUsuń
  7. uff, już się przestraszyłem, że w Sieradzu zaczną się odbywać walki gladiatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię Wasze notki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i jak widać : Każdy znajdzie coś dla siebie, a taki rodzaj rozrywki jest stworzony jak najbardziej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie interesują notki historyczne :) szczerze mówiąc, skłaniacie mnie do głębokich refleksji! zaczęłam zwracać uwagę na tabliczki informujące o wkładzie funduszy z Unii. jest ich mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy pisze...
    mnie interesują notki historyczne :) szczerze mówiąc, skłaniacie mnie do głębokich refleksji! zaczęłam zwracać uwagę na tabliczki informujące o wkładzie funduszy z Unii. jest ich mnóstwo!

    WOW...ja też...kurcze ale jesteśmy podobni! Może jesteś moją 2 połówką! dzięki dziewczyny...może na waszym blogu odnalazłam miłość swojego życia!

    OdpowiedzUsuń
  12. e! komentowałem was kilka postów temu.. (RADZIO!!!)
    może się umówimy pod tym amfiteatrem? jestem fajny! i wy też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale debil! czytaj o tych ważnych sprawach co dziewczyny tutaj piszą, a nie! Tylko próbujesz je wyciągnąć na jakieś randki...one mają misję! nie przeszkadzaj im!

    OdpowiedzUsuń
  14. ej! czytam to też! i wiem, że to ważne sprawencje są! wiem że to inteligientkie dzieczyny..są do tego śliczne! ty chyba jesteś jakaś niedorobiona i im zazdrościsz! RADZIO! :* (dla Marcelinki) :* (dla Marty) i :* (dla Nikoli)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieję, że efekty końcowe odnowy naszego amfiteatru będą naprawdę dobre. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu się coś zacznie dziać. ;) Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie,może będzie więcej miejsc siedzących:)

    OdpowiedzUsuń