sobota, 12 listopada 2011


Sieradz to małe miasto i kiedy otworzono tutaj pierogarnię było wiadomo, że będzie cieszyła się zainteresowaniem - czegoś takiego jeszcze w naszym mieście nie było. Lokal jednak nie powstałby, gdyby nie Fundusze z Unii Europejskiej, za które właścicielka mogła zakupić wyposażenie i sprzęty kuchenne."TOTU" rozwija się wspaniale i zostało wynagrodzone 1 miejscem dla najlepiej rozwijającej się firmy w naszym regionie. Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów, a Was zapraszamy na smaczne pierogi! :)

Sieradz is a small city, and when the restaurant with dumplings has been opened, it was clear that it will be popular. This restaurant wouldn't have been set up if not the EU Funds, which have been assigned for buying kitchen equipment. "TOTU" developes wondefully and it has been rewarded with the first place for the best developing buisness in our region. We wish TOTU all the best, and we'd like to invite you to eat tasty dumplings! :)








32 komentarze:

  1. Gdyby nie projekt "Pracuj u siebie" nigdy bym nie jadł takich pysznych pierogów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt pierogi bardzo dobre !

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały blog dziewczyny ! Jestem pod wielkim wrażeniem jak wiele ciekawych informacji udało wam sie tu zamieścić.. na pewno włozyłyście w to wiele wysiłku.. Super ! Mam nadzieje, że wasza praca zostanie doceniona

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie! szacunek za pracę, jaką w to wszystko włożyłyście!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, bardzo przytulne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miejsce rzeczywiście bardzo fajne i przede wszystkim jest wspaniałym przykładam na to, ze chcieć to móc! dobrze napisany projekt, niewielki wkład finansowy i mamy gotowy biznes

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że włożyłyście wiele wysiłku w to co stworzyłyście :) nie poddawajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, dzięki Wam przekonałam się, że jest tyle ciekawych miejsc w Sieradzu dzięki UE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super robota dziewczyny! Wszyscy narzekają, że jest coraz gorzej, a tu się okazuje, że jednak coraz lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, fajny blog , fajne posty.
    Powodzenia dziewczyny :D

    Komendant Melanżu.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam pojęcia o takim miejscu w sieradzu i że jest ono dzięki Unii :)
    super blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze kiedyś tam się zapuścić, może za kolejnym przyjazdem od Sieradzewa. Dobrze, że przypomaniałaś mi o tym miejscu ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię pierogi:) mniam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo można się dowiedzieć dzięki Waszemu blogowi :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog dziewczyny! pierwszy raz dowiaduje się o pierogarni w Sdz właśnie z tego bloga ;)

    Tak trzymać ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Do tej pory nie mialam pojecia, ze 'TOTU' tez jest dzieki fundoszom UE... Dzięki dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna robota dziewczyny, oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra miejsce ale do tej pory nie miałam pojęcia, że istnieje. Dzięki dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem tak: blog niesamowity!!! Robi wrażenie!!!
    Trafiłam tutaj przypadkiem i trafię równiez do pierogarni.Fajnie poczytać o swoim miescie rzeczy o których się nie miało pojęcia.
    Pozdrawiam was dziewczyny i jestem dumna,że jest taka młodzież w Sieradzu.
    Teresa 45.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie, nie spodziewałam się, że jest tyle ciekawych miejsc w Sieradzu, naprawdę super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję świetniego bloga! Super. Naprawdę otworzyłyście moje oczy, zupełnie inaczej patrzę teraz na UE :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Popieram wszystkie komentarze na temat rozwoju UE w naszym regionie. Blog z kolei, to krok na przód ku zwróceniu uwagi na to, co odbywa się w okolicach, w których mieszkamy.

    OdpowiedzUsuń
  24. mój pieróg jest wilgotny i rozgrzany...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa inicjatywa z tą Pierogarnią :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super. należy Wam się nagroda :):)

    OdpowiedzUsuń
  27. zajebiste pierogi!
    dziewczynki musicie to wygrać!

    OdpowiedzUsuń
  28. najlepsze w mieście.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie zwróciłem uwagi na to miejsce ;O
    Chyba się tam przejdę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny blog dziewczyny..tak trzymać!!

    OdpowiedzUsuń